Termeni si conditii

TERMENI ŞI CONDIŢII

https://www.tapetcugarantie.ro/

1. SCURTE CONSIDERAȚII PRIVIND SITE-UL https://www.tapetcugarantie.ro/

  • Accesând și utilizând acest Website, acceptați, fără limitări sau orice alte calificări, prezentele condiții și înțelegeți că orice alte acorduri între dumneavoastră și societatea AXELEN IMPEX S.R.L. (în continuare, Axelen) se supun în totalitate acestor Termeni și Condiții.
  • “Termeni şi Condiții” constituie acordul legal dintre dvs., în calitate de Client şi Axelen. Înainte de a utiliza site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/ înainte de a plasa o comandă online şi de a intra într-o relaţie contractuală cu Axelen vă recomandăm să citiţi în prealabil aceşti Termeni şi Condiţii. Accesarea si vizitarea website-ului, crearea unui cont de utilizator/client, dar şi plasarea unei Comenzi înseamnă acceptarea în totalitate şi necondiţionată a acestor Termeni şi Condiţii.
  • Termenii şi condiţiile pot fi modificate oricând de către Axelen, fără a fi necesară o notificare prealabilă. Modificările şi informaţiile privind valabilitatea acestora vor fi postate pe acest site, în vederea informării clienţilor şi a utilizatorilor site-ului. Prin urmare, clienţii trebuie să se raporteze în mod regulat la această politică pentru a verifica conţinutul actualizat al acesteia. Dacă, în orice moment, aceşti Termeni şi Condiţii devin inacceptabili pentru dvs., vă rugăm să sistaţi imediat accesarea şi utilizarea site-ului https://www.tapetcugarantie.ro/.


2. DEFINIREA UNOR TERMENI

Axelen/Vânzător – reprezintă societatea AXELEN IMPEX S.R.L. cu sediul social în Municipiul Cluj-Napoca, Str. TRAIAN, Nr. 86-88, Județ Cluj, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J12/3389/1994 şi având cod fiscal RO 6494353. Ne găsești în:

  • Cluj-Napoca, Strada Traian, nr. 86 - 88, Judetul Cluj. Programul nostru este: Luni-Vineri: 8:30-17:00. Sâmbătă-Duminică: închis
  • Cluj-Napoca, Strada Horea, nr. 9, Judetul Cluj. Programul nostru este: Luni-Vineri: 9:00-17:30. Sâmbătă-Duminică: închis
  • București, B-dul Unirii nr. 73. Programul nostru este: Luni-Vineri: 10:00-20:00. Sâmbătă-Duminică: închis
  • Bucuresti, Calea Vitan nr. 238.


Comandă - o formă de comunicare între Axelen şi Client prin care Cumpărătorul transmite către Axelen, prin plasarea comenzii online, intenția sa fermă de a achiziționa Produsele comercializate pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/.

Cont - presupune personalizarea unei secţiuni a site-ului prin introducerea adresei de email şi a unei parole, secţiune care conţine informaţii despre Client (spre exemplu, detalii utilizator -, adresa preferată de livrare – oraș și județ sau un istoric al comenzilor, mod de plată preferat). Crearea unui astfel de Cont este o opţiune a Clientului. Datele furnizate odată cu crearea Contului vor rămâne confidenţiale şi se supun Politicii privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

Contract– reprezintă contractul la distanţă încheiat între Axelen şi Client, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului, contracte ce se încheie la momentul confirmării, pe un suport durabil (prin email) de către Axelen a acceptării comenzii transmise de Client.

Cumpărător/Client - orice persoană fizică cu capacitate de exerciţiu deplină sau orice persoană/entitate juridică, care îşi creează un Cont în Site şi efectuează o Comandă online.

Document – prezenta Politică privind Termenii şi Condiţiile, care guvernează raportul contractual dintre Axelen şi Client şi care va fi interpretată în conformitate cu legea română. Orice neconformitate sau nevalabilitate a unei părţi sau clauze din prezentul Document cu alte prevederi legale aplicabile nu are efecte asupra valabilităţii şi legalităţii celorlalte prevederi din prezentul Document.

Monedă virtuală/Criptomonedă – reprezintă acel bun digital/valoare digitală utilizată de către persoane fizice/juridice ca mijloc de schimb/tranzacţionare și care poate fi stocată/ tranzacționată/transformată electronic prin intermediul tehnologiei blockchain. Criptomonedele acceptate ca mijloc de plată pe https://www.tapetcugarantie.ro/ la acest moment sunt: eGold;

Monedă Fiat – este un instrument financiar emis sau garantat de o autoritate publică și acceptată ca mijloc de schimb/plată în țara emitentă (moneda clasică);

Produs – orice bun sau serviciu care poate fi comercializat și prestat conform legii şi care nu încalcă limitele impuse prin acești Termeni şi Condiții. Produsele comercializate prin prezentul website constau în tapet decorativ și tapet din fibră de sticlă, folii decorative și folii funcționale, pardoseli, elemente decorative, accesorii casă, adezivi, perdele și accesorii etc.

Rată de conversie/Valoare de referinţă - înseamnă elementul de referință utilizat de procesatorul de plăţi NETOPIA PAYMENTS pentru determinarea valorii de schimb a Monedei Virtuale în Monedă Fiat, și anume valoarea de schimb a Monedei Virtuale calculată la data Tranzacției prin raportare la o anumită Monedă Fiat (respectiv, EURO sau USD), astfel cum aceasta va fi comunicată Cumpărătorului de către procesatorul de plăţi;

Prelucrarea datelor cu caracter personal – a se vedea Politica de confidențialitate.

Tranzacţie – reprezintă operaţiunea princare se procesează plata aferentă achiziţionării bunurilor comercializate de către Axelen, în funcţie de modalitatea de plată aleasă de Cumpărător;

Utilizator – orice persoană care a creat un cont pe site şi a plasat sau nu o comandă. Vizitator – orice persoană care accesează site-ul, fără a crea un cont în Site.

Website – reprezintă site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/ precum şi orice secţiune sau subpagină a acestuia. Site-urile şi/sau paginile de internet ori alte componente ale acestora ce aparţin unor terţi şi care sunt accesate de către clienţi ca urmare a legăturilor sau redirecţionărilor disponibile pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/ nu fac obiectul şi nici nu intră în sfera acestei definiţii.

3. CONDIȚII DE UTILIZARE

  • Accesarea şi utilizarea site-ului https://www.tapetcugarantie.ro/ se realizează în acord și se supune în totalitate cu prevederile prezentului Document.
  • Prin utilizarea site-ului https://www.tapetcugarantie.ro/ sunteţi de acord şi acceptaţi implicit aplicabilitatea prezentelor prevederi.


4. DREPTURI DE AUTOR

  • Axelen deține titlul deplin și complet asupra fișierelor, pozelor și materialelor publicate pe Website, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală ce decurg din acestea.
  • Toate mărcile și logourile sunt deținute de către Axelen și nicio persoană sau entitate nu are dreptul să le copieze sau utilizeze în niciun mod.
  • Folosirea, preluarea, copierea sau modificarea fără acordul Axelen a oricăror elemente grafice/de design/structurale etc. prezente pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/ este strict interzisă. Orice încălcare a drepturilor Axelen intră sub incidenţa legii şi va fi soluţionată de entităţile abilitate în acest scop.
  • Niciun element de conţinut transmis către client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de către acesta prin accesare, vizitare şi/sau vizualizare nu constituie o obligaţie contractuală din partea Axelen.


5. CONFIDENȚIALITATE

  • Axelen va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care Clienții și Vizitatorii le vor furniza. Partajarea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Dacă pentru Contul creat de un client există suspiciuni privind securitatea datelor sau privind o posibilă utilizarea abuzivă, Axelen va lua de îndată măsurile care se impun (spre exemplu, va solicita titularului contului schimbarea parolei) sau chiar va şterge contul, cu notificarea anterioară a persoanei interesate.
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal şi regulile de protecţie a acestora pot fi accesate aici.
  • Axelen respectă și protejează dreptul la protejarea datelor cu caracter personal a utilizatorilor/vizitatorilor Website-ului https://www.axelen.ro/ şi are obligația de a administra în condiții de sigurantă și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră. Scopul colectării datelor este de a asigura utilizatorilor/vizitatorilor Website-ului informații și servicii de cea mai bună calitate, precum și servicii de marketing, reclamă și publicitate.


6. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

  • Toate preţurile produselor afişate pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/ sunt exprimate in lei (RON) și includ TVA. Axelen îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile ca urmare a modificărilor apărute la cursurile de schimb valutar sau a altor situaţii ce pot genera anumite schimbări de natură a afecta valoarea preţurilor afişate pe site. Pe lângă afişarea preţului în Lei, valoarea produselor va fi afişată şi în criptomoneda Bitcoin (BTC). Afişarea alternativă a preţului în criptomonedă reprezintă exclusiv valoarea în criptomoneda precizată anterior a preţului afişat pe site (în lei) şi nu reprezintă nicio obligaţie contractuală a Vânzătorului. Valoarea afişată în criptomonedă va fluctua în mod constant, în funcţie de cotaţiile pe piaţă a monedei virtuale, aceasta raportându-se în mod constant la valoarea în lei a produselor. În concret, pentru situaţia în care se utilizează criptomonede la achiziţionarea produselor de pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/, vă aducem la cunoştinţă faptul că valoarea în criptomoneda afişată pe site reprezintă transformarea preţului produsului din lei în valoarea echivalentă a criptomonedei precizate anterior.
  • Informaţiile utilizate pentru descrierea produselor disponibile pe site (texte, imagini, prezentări multimedia) nu reprezintă obligaţii contractuale pentru Axelen, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Vă aducem la cunoştinţă faptul că nuanţele culorilor, structura ori textura produselor prezentate pe site-ul nostru pot diferi de cele ce pot fi vizualizate pe https://www.tapetcugarantie.ro/. Tipul de dispozitiv de pe care accesaţi site-ul nostru (telefon/tabletă/laptop etc.), respectiv tipul afişajului şi setările de redare a culorilor de pe dispozitivul dumneavoastră pot influenţa modalitatea în care percepeţi un anume produs de pe site.
  • Comenzile plasate cu privire la produsele publicate pe site şi/sau cele care fac obiectul unor promoţii practicate de către Axelen la un moment dat vor fi onorate doar în limita stocului disponibil. Dacă un anumit produs comandat de către dumneavoastră nu mai este disponibil în stocul Axelen veţi fi informat cu privire la acest aspect.
  • Contractul dintre Axelen și Client se consideră încheiat la momentul confirmării, pe un suport durabil (prin email) de către Axelen a acceptării comenzii transmise de Client.
  • Vă recomandăm să acordaţi o atenție sporită la momentul plasării comenzii cu privire la cantitatea şi dimensiunea produselor dorite. Vă adresăm prezenta recomandare având în vedere faptul că o comandă suplimentară ulterioară ar putea prezenta diferenţe de nuanţă şi textură care să determine diferenţe vizuale semnificative. Acest eveniment se generează din cauza faptului că, într-un anume interval de timp, Axelen poate utiliza produse din loturi diferite, astfel încât există posibilitatea ca unele produse să prezinte diferenţe de nuanţă/design/textură faţă de loturile anterioare. Aceste situaţii nu pot fi gestionate de către Axelen, acesta fiind în relaţii contractuale cu furnizorii proprii care facilitează accesul la materialele necesare. În situaţia în care o astfel de situaţie este incidentă, răspunderea Axelen nu va putea fi atrasă pentru existenţa diferenţelor de nuanţă/textură/design, Cumpărătorul atestând că a luat la cunoştinţă de cele expuse anterior prin bifarea secţiunii „Sunt de acord cu Termenii şi Condiţiile Axelen”.


7. COMANDA ŞI PLATA PRODUSELOR

  • Clienţii Axelen pot efectua comenzi pe site-ul tapetcugarantie.ro prin adăugarea produselor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin efectuarea plăţii prin una dintre modalităţile indicate expres. Vă atragem atenţia asupra faptului că achiziţionarea produselor de pe site utilizând criptomonede se poate realiza exclusiv online, prin intermediul procesatorului de plăţi! Astfel, criptomonedele vor putea fi utilizate exclusiv pentru comenzile în care tranzacţionarea are loc online (a se vedea şi capitolul 8 de mai jos).
  • Pe site-ul https://www.tapetcugarantie.ro/, plata produselor comandate se poate realiza utilizând următoarele modalităţi:
    • Plata ramburs. In aceasta variantă, plata comenzii se va face in numerar la livrarea produselor comandate. Veţi achita contravaloarea bunurilor achiziţionate direct agentului firmei de curierat în momentul în care vă sunt livrate produsele, iar acesta va emite o chitanţă aferentă sumei încasate. Clienţii care nu recepţionează o comandă confirmată si livrată de Vânzător (prin intermediul serviciilor de curierat), vor trebui sa achite orice altă comandă ulterioară în avans. Plata prin virament bancar. Dacă alegeţi plata prin virament bancar, aceasta se realizează în contul precizat pe factura proforma emisă de către Vânzător. Produsele vor fi livrate doar după ce plata a fost încasată de către Vânzător.
    • Plata online utilizând criptomonede. Dacă alegeţi varianta plăţii produselor achiziţionate prin intermediul criptomonedelor, vă aducem la cunoştinţă faptul că procesatorul de plăţi în această situaţia va fi exclusiv NETOPIA PAYMENTS. În această situaţie, transferul criptomonedelor se va realiza exclusiv prin intermediul procesatorului de plăţi, criptomonedele neputând fi transmise/transferate într-un wallet digital al Vânzătorului, ci doar urmând procedura online pusă la dispoziţie şi administrată de către Netopia Payments.
    • Plata online prin card bancar. Plata online prin card bancar realizează prin unul dintre următorii procesatori de plăţi:
      • Netopia (Visa/Maestro/Mastercard)
  • Dacă aţi ales metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plati.
  • Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de enităţile care asigură tranzacţiilor online acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic.
  • La plata online cu cardul bancar se oferă un discount unic de 5% pentru comenzile de peste 100 lei plasate exclusiv pe site. (Acest discount nu se aplica produselor la comanda, a căror vânzare nu se finalizează pe site-ul www.axelen.ro).
  • "3-D Secure" asigură în primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment dat, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele electronice Visa şi/sau MasterCard.
  • Pentru plăţile prin card bancar nu se va percepe niciun comision.
  • În cazul plăţilor online Vânzătorul nu este şi în niciun caz nu poate fi ţinut responsabil pentru vreun cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nefiind limitat la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru suportarea acestor costuri suplimentare aparţine exclusiv Clinetului.
  • Vă aducem la cunoşfinţă faptul că simpla adăugare a unui produs în coşul de cumpărături, nu atrage în mod automat şi înregistrarea comenzii. Comanda va fi înregistrată doar după parcurgerea tuturor paşilor necesari, înregistrarea fiind confirmată la momentul recepţionării de client a email-ului de confirmare, care conţine toate informaţiile, detaliile şi specificaţiile produselor adăugate în coş, dar şi costurile totale (incluzând costurile de livrare, ambalare, accesorii etc.).
  • De asemenea, vă aducem la cunoştinţă faptul că Axelen va confirma comanda/va livra produsele utilizând exclusiv informaţiile introduse de către Client la momentul plasării comenzii. În acest sens, vă solicităm să acordaţi o atenţie deosebită la momentul completării informaţiilor referitoare la comandă în paşii premergători finalizării acesteia. Odată cu plasarea comenzii, Clientul atestă în mod expres faptul că este de acord să fie contactat prin intermediul poştei electronice şi/sau a telefonului în vederea confirmării comenzii.
  • După plasarea Comenzii cumpărătorul va fi contactat telefonic/pe e-mail (utilizând datele de contact furnizare de către acesta), de către un reprezentant Axelen în vederea confirmării Comenzii şi/sau a disponibilităţii de livrare a produselor comandate. Comanda va fi pregătită pentru a fi livrată numai după confirmarea telefonica/prin e-mail a acesteia. În situaţia în care clientul nu va putea fi contactat telefonic/pe e-mail, comanda va fi anulată în mod irevocabil.
  • Axelen va transmite Clientului documentele fiscale aferente Comenzii atât în format electronic la adresa de e-mail furnizată de către client, cât şi în format fizic, odată cu produsele comandate.
  • În situaţia în care valoarea unei comenzi depăşeşte suma de 500 de lei, atunci este necesară achitarea unui avans de 50% din valoarea comenzii. Clientul poate opta pentru plata integrală a preţului produselor comandate, sau doar a unui avans de 50% din valoarea comenzii prin Ordin de Plată către contul bancar al Vânzătorului, urmând ca diferenţa de preţ să fie achitată la recepţionarea produselor comandate.
  • Pentru produsele aduse prin comandă specială de către Axelen (produsele nu există în stocul Vânzătorului şi urmează a fi aduse la comanda fermă a clientului) este necesară achitarea unui avans de 50% din valoarea produselor la momentul plasării Comenzii, urmând ca diferenţa de 50% sa fie achitată înainte de livrare. Avansul va fi achitat prin virament bancar în contul indicat de către Vânzător.
  • Tranzacţiile sunt securizate la un nivel ridicat, astfel încât plata se va realiza în cele mai sigure condiţii. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorilor de plăți. Siguranța informațiilor este garantată de faptul că procesatorii de plăți nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel, informațiile clienților sunt în siguranță.


8. UTILIZAREA CRIPTOMONEDELOR PE SITE-UL NOSTRU

  • Site-ul nostru vă permite achiziţionarea produselor comercializate de către AXELEN prin intermediul criptomonedelor precizate anterior (a se vedea definiţia Criptomonedelor din „Definiţiile” acestei Politici). În situaţia în care decideţi să utilizaţi criptomonede la achiziţionarea produselor, vă aducem la cunoştinţă faptul că procesatorul plăţilor de acest tip este NETOPIA PAYMENTS.
  • Serviciile de tranzacţionare prin intermediul criptomonedelor sunt oferite exclusiv de către procesatorul de plăţi. Netopia Payments este entitatea care va recepţiona criptomonedele dvs. şi apoi le va converti în monedă fiat, urmând ca Vânzătorului să i se deconteze valoarea tranzacţiei dvs. exclusiv în monedă fiat. Axelen nu procesează plăţile prin criptomonede, motiv pentru care nu va putea fi ţinut răspunzător pentru eventuale prejudicii care ar putea apărea ca urmare a transferului/convertirii acestora de către procesatorul de plăţi sau a erorilor ce ar putea apărea în timpul procedurii digitale de transfer/convertire etc.
  • Valoarea de referinţă (Rata de conversie) luată în calcul la momentul transformării criptomonedei în monedă fiat este stabilită exclusiv de către procesatorul de plăţi, Vânzătorul nefiind în niciun fel implicat în stabilirea acestei valori. Procesatorul de plăţi Netopia Payments are obligaţia de a informa Cumpărătorul despre rata de conversie aferentă fiecărei tranzacţii.
  • Vă aducem la cunoştinţă faptul că tranzacţiile pentru care s-au folosit criptomonede sunt ireversibile! În acest sens, Cumpărătorul înţelege şi acceptă faptul că, în situaţia în care va fi incidentă vreuna din cauzele ce determină restituirea plăţii către Cumpărător, în situaţia tranzacţionării cu criptomonede, atunci Cumpărătorului nu i se va restitui moneda virtuală utilizată, ci doar preţul în lei exprimat la momentul efectuării tranzacţiei. Astfel, în cazul în care Tranzacția a fost procesată cu succes și plata este confirmată de către procesatorul de plăţi şi este necesară restituirea plăţii către Cumpărător, această restituire revine Vânzătorului, care va restitui plata exclusiv în monedă fiat, în contul bancar indicat de către Cumpărător. Vânzătorul nu va avea în nicio situaţie obligaţia de a restitui către Cumpărător valoarea Tranzacției procesate în Monedă Virtuală.
  • În cazul în care Tranzacția nu a fost procesată cu succes (plata nefiind confirmată de către procesatorul de plăţi) şi este necesară/incidentă restituirea plăţii către Cumpărător, atunci procesatorul de plăţi NETOPIA PAYMENTS va restitui Cumpărătorului valoarea Tranzacției în Monedă Virtuală, urmând ca acesta din urmă (Cumpărărotul) să suporte costurile aferente transferului de monede virtuale. În această situaţie, procesatorul de plăţi NETOPIA PAYMENTS va asigura informarea Cumpărătorului cu privire la costurile de transfer aferente acestei proceduri.


9. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

  • Cumpărătorul are dreptul legal (recunoscut de OUG 34/2014) de a se retrage din Contractul încheiat cu Vânzătorul, într-un termen de 14 zile de la data recepţionării produselor comandate. Pentru exercitarea acestui drept de „răzgândire” nu este necesară prezentarea niciunei justificări a deciziei de retragere din Contract. Vă atragem atenţia asupra faptului că orice plată aferentă procedurilor de retur se va efectua în moneda fiat (lei), nefiind acceptate tranzacţionările cu criptomonede în aceste proceduri.
  • Deoarece unele produse comercializate prin acest Site sunt susceptibile de a se deteriora ușor ori sunt personalizate conform specificaţiilor şi indicaţiilor Cumpărătorilor, acest drept de retragere nu poate fi exercitat pentru acele produse realizate „la comanda” expresă şi specifică a Clientului. Pentru celelalte produse decât cele descrise anterior, acest drept de retragere poate fi exercitat astfel:
    • Fie printr-o declaraţie expresă și neechivocă, transmisă prin email la adresa operational@axelen.ro în termenul de 14 zile (calendaristice) de la momentul recepţiei produselor achiziţionate, cu indicarea clară a numărului comenzii şi a datelor Cumpărătorului.
    • Fie prin completarea și trimiterea online a Formularului de retur, disponibil aici.
  • Tot într-un termen de 14 zile, calculat de la data la care a fost transmisă decizia de retragere, produsele vizate trebuie returnate către Vânzător în starea în care acestea se aflau la momentul recepţionării produselor, ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea pe durata transportului. Cheltuielile pentru transportul acestora (prin curier) vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător. Pentru estimarea contravalorii costurilor de transport, recomandăm luarea în considerare a politicii de prețuri a transportatorului ales (taxă fixă, taxă/kg, taxă extra rețea etc.).
  • În acelaşi termen de 14 zile, calculat de la transmiterea deciziei de retragere, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea produselor returnate, în aceeaşi modalitate de plată precum cea de la plasarea Comenzii, cu excepţia situaţiei în care s-au folosit pentru tranzacţionare criptomonede, situaţie în care devin aplicabile prevederile din Capitolul 8 de mai sus. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.
  • Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, articole deteriorate etc.), Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a solicita/percepe o taxă pentru readucerea produsului returnat în starea inițială.
  • Refuz de retur: Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdărie, arsuri, tăieturi, zgârieturi, ambalaj/eticheta rupte sau deteriorate etc. Orice semn de uzură existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit.
  • Coletele care nu vor îndeplini condițiile mai sus menționate, vor fi refuzate. În cazul returnării unui produs care nu se află în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele și ambalejele intacte), Vanzatorul va considera returul nevalid și va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.


10. LIVRAREA ŞI TRANSPORTUL PRODUSELOR.

  • Termenul de livrare va fi indicat pentru fiecare comandă în parte, în funcţie de modalitatea de transport aleasă, de localitatea de destinaţie şi de capacitatea Vânzătorului de pregătire a produselor ce urmează a fi livrate.
    • Pentru produsele aflate pe stoc termenul de livrare este cuprins între 24 ore și 7 zile lucratoare, termen calculat de la data confirmării Comenzii de către Vânzător.
    • Pentru produsele pentru care ați formulat o comandă speciala, termenul de livrare urmează să vă fie comunicat în momentul transmiterii proformei pentru avans.
  • Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a majora timpul necesar pentru livrarea produselor în situația în care se vor ivi situații speciale, caz în care, Clientului i se va aduce la cunostinta noul termen de livrare al produselor.
  • În situaţia în care transportul produselor vândute se realizează de către Client direct sau prin intermediari (aleşi de Cumpărător), Vânzătorul nu răspunde de deteriorările apărute în timpul transportului, riscurile și responsabilitățile aferente produselor transferându-se Cumpărătorului de la ridicarea acestora de la sediul Vânzătorului.
  • În situaţia în care transportul produselor vândute se realizează de către Vânzător, fie prin societatea de curierat aleasă de Vânzător, fie prin persoane împuternicite, responsabilitatea şi riscurile sunt suportate de transportator, după caz.
  • Pentru mai multe informații privind răspunderea pe perioada transportului și riscurile asociate comenzilor, poti fi consultate politicile firmelor de curierat disponibile aici pentru Cargus și aici pentru Fan Courier. Costurile estimate pentru livrare sunt corespondente grilelor de tarifare practicate de firmele de curierat, începând cu ..... lei, la care se adaugă costurile pentru kilograme adiționale și pentru livrarea în extra rețeaua transportatorilor indicați.


Costurile de livrare

Pentru livrarea în localitati care fac parte din rețeaua curierului, costurile sunt următoarele:

  • GRATUIT pentru comenzi care depășesc 450 lei
  • 19 de lei pentru comenzi de pana la 450 lei

 

Pentru livrarea in localitati care nu fac parte din rețeaua curierului:
  • GRATUIT pentru comenzi care depășesc 1000 lei
  • 19 lei + taxa de kilometri suplimentari parcursi pentru comenzile a caror valoare este mai mică de 450 lei, costul final al transportului va fi calculat pentru fiecare localitate in parte si va fi comunicat clientului telefonic. In cazul in care se modifica tariful de expediere in cazul comenzilor deja achitate prin plata cu cardul, societatea Axelen Impex S.R.L. isi rezervă dreptul de a bloca temporar comanda, până la plata diferentei de transport sau stabilirii modalitatii cum va fi platita (de ex: ramburs), sau după caz, returnarea catre client a contravalorii comenzii efectuate.
  • Taxa de kilometri suplimentari parcursi pentru comenzile între 450 și 1000 lei. Pentru comenzile a căror valoare este cuprinsă între 450 lei și 1000 lei, asiguram transportul gratuit pana la cel mai apropiat centru de curierat. Pentru transportul de la centrul de curierat pana la adresa dumneavoastra de livrare, se va percepe o taxa de kilometri suplimentari parcursi, care va fi calculată pentru fiecare localitate în parte și va fi comunicata telefonic. In cazul in care se modifica tariful de expediere in cazul comenzilor deja achitate prin plata cu cardul, societatea Axelen Impex S.R.L. isi rezervă dreptul de a bloca temporar comanda, până la plata diferentei de transport sau stabilirii modalitatii cum va fi platita (de ex: ramburs), sau după caz, returnarea catre client a contravalorii comenzii efectuate.
  • Baghetele, plintele și alte elemente decorative grele beneficiază de transport gratuit doar dacă valoarea comenzii depăsesete pragul de 1500 lei.
  • Costul transportului pentru gama de produse Pardoseli va fi comunicat pentru fiecare comanda in parte, in momentul ofertarii.
  • Dacă la primirea coletului observati eventuale probleme privind integritatea acestuia, aveti posibilitatea si/sau obligatia:
  1. de a refuza ridicarea coletului,
  2. sau sa ridicati coletul cu obligatia:
  • de a solicita reprezentantului curierului de a mentiona pe AWB faptul ca coletul este lovit/deteriorat/etc.
  • de a realiza si comunica Vanzatorului fotografii cu coletul inainte de deschiderea acestuia,
  • de a comunica Vanzatorului in termen de 24 ore avariile constatate la produsele livrate insotite si acestea de fotografii.

Toate aceste masuri ne sunt neceare pentru a asigura posibilitatea Vanzatorului de a se indrepta impotriva transportatorului. Reclamatiile ulterioare privind aceste aspecte nu vor conduce la inlocuirea produselor pe motiv ca acesta a fost deteriorat pe perioada transportului.

Pentru produsele aflate in stoc, in cazul unei comenzi de peste 500 de lei, este necesar a se achita un avans. Clientul poate opta pentru plata integrala sau doar a unui avans de 50% prin OP si diferenta poate fi achitata la livrarea produselor.

Pentru comenzile aduse prin comanda speciala (produsele nu exista in stocul Vanzatorului si urmeaza a fi aprovizionata la comanda ferma a clientului) este necesar achitarea unui avans de 50% din valoarea produselor la momentul plasarii Comenzii, urmand ca diferenta de 50% sa fie achitata inainte de livrare. Avansul va fi achitat prin virament bancar in contul indicat de Vanzator.



11. GARANŢII. LIMITAREA RESPONSABILITĂŢII

În conformitate cu prevederile legale, Vânzătorul este răspunzător faţă de Cumpărător pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Aceasta reprezintă garanţia legală de conformitate.
În cazul lipsei conformităţii, Cumpărătorul are dreptul de a solicita Vânzătorului în primul rând repararea produsului (în acest caz, remedierea anumitor nereguli) sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată (Noţiunea fără plată se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare), cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Totodată, Cumpărătorul are dreptul să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs în următoarele situaţii:

  1. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  2. dacă Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
  • Vânzătorul va fi responsabil faţă de Client pentru toate obligaţiile asumate prin Contract şi prin intermediul acestui Politici. Astfel că Vânzătorul va putea cesiona şi/sau subcontracta anumite servicii cu scopul îndeplinirii complete a tuturor obligaţiilor asumate faţă de Cumpărător, fără vreo informare sau acord al acestuia din urmă.
  • Vânzătorul nu va fi responsabil pentru eventuale situaţii prejudiciabile pentru Client şi care rezultă din nerespectarea de către acesta a prezentului Document şi/sau a legislaţiei în vigoare aplicabile.
  • Vânzătorul nu poate fi ţinut responsabil pentru prejudiciile suferite de către Client, direct sau indirect, ce rezultă din nefolosirea sau din folosirea incorectă a informaţiei prezentate pe site.
  • Vânzătorul nu garantează faptul că:
  1. produsul comandat sau obținut în mod gratuit va fi potrivit cerinţelor sau așteptărilor Clientului.
  2. produsul comandat va fi fără erori de orice fel,


Astfel, Clientul are obligaţia de a se documenta şi de a analiza informaţiile precizate pe site şi de a solicita clarificări de la Vânzător în cazul în care acestea sunt necesare, înainte de a finaliza comanda online;

  1. culorile, structura şi textura produselor vor corespunde 100% cu cele din fotografiile de prezentare ale produselor existente pe site. Fotografiile prezente pe https://www.axelen.ro/ sunt cu titlu informativ şi nu creează obligații contractuale pentru Axelen.

Operatorii, administratorii și/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare / etc. care pot apărea între Client sau Utilizator și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul site-ului.


12. SECURITATE

 

  • La utilizarea Website-ului sunteți răspunzător pentru asigurarea confidenţialităţii datelor referitoare la contul dumneavoastră de acces (numele de utilizator și parolă) și sunteți de acord să vă asumați întreagă responsabilitate pentru activitătile/acțiunile desfășurate pe Website în baza contului și parolei dumneavoastră. Vă recomandăm să nu divulgaţi datele în baza cărora vă autentificaţi pe site-ul https://www.axelen.ro/, în măsura în care deţineţi un cont pe acest site.
  • În cazul în care confidențialitatea acestor date de acces a fost compromisă, aveţi obligaţia de a notifica în cel mai scurt timp Axelen pentru a restricţiona accesul la cont și a vă genera cât mai rapid o cale prin care să puteţi reintra în posesia contului dumneavoastră.
  • Efectuarea de operațiuni neautorizate ca utilizarea abuzivă, utilizarea frauduloasă, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informații în vederea comercializării lor, blocarea accesului ș.a.m.d asupra acestui Website vor fi pedepsite conform legii.



13. INFORMAŢII UTILE PENTRU UTILIZATORI
 

  • Ca utilizator, înțelegeți și sunteți de acord cu următoarele informaţii:
  1. Să primiți ocazional newslettere (e-mailuri) în scop informativ din partea Axelen pe baza ofertelor sale, conform Politicii de Prelucrare Date Personale (GDPR);
  2. Să primiți ocazional SMS-uri în scop informativ din partea Axelen, confom Politicii GDPR, pentru anumite campanii punctuale (având posibilitatea de a retrage acordul oricând în modalitățile expuse aici);
  3. Să furnizați date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră;
  4. Să mențineți și înnoiți, atunci când este cazul, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete.
  5. Este interzisă utilizarea site-ului https://www.axelen.ro/ în următoarele modalități sau pentru următoarele scopuri:
    1. Cu încălcarea Termenilor și Condițiilor din prezentul document;
    2. Cu încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile sau prin modalități care pot conduce la încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile;
    3. În orice modalitate prin care se acționează în contul și pe seama altei persoane, în special prin utilizarea de nume false, adrese de e-mail false, numere de telefon false etc.
    4. Pentru promovarea sau ascunderea activităților cu caracter ilegal sau imoral;
    5. Pentru a reproduce, în orice fel, interfața site-ului, în vederea inducerii în eroare a utilizatorilor, clienților sau potențialilor clienți ai acestui magazin online;
    6. Pentru a obține acces neautorizat la datele pe care vizitatorii sau clienții noștri ni le-au furnizat în mod voluntar;
    7. Pentru a introduce în sistem programe sau linii de cod malițioase;
    8. Pentru a solicita informații, produse ori servicii ilegale, ori pentru a solicita informații care să acopere o activitate ilegală;
    9. Pentru a obține acces la diferite secțiuni sau subsecțiuni ale site-ului sau la produsele ori serviciile oferite de către noi utilizând proceduri ilegale;

 

  • Ca utilizator, vă asumați obligativitatea de a nu întreprinde următoarele activităţi:
  1. Să publicați materiale cu drept de autor, dacă nu sunteți autorul sau dacă nu aveți permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
  2. Să publicați materiale obscene, defăimătoare, de amenințare sau răuvoitoare fată de un alt utilizator, persoană fizică sau juridică, materiale ori informații interzise de prevederile legale în vigoare;
  3. Să publicați o imagine sau o afirmație care contravine normelor legale în vigoare sau bunelor moravuri.
  • Revânzarea cu scop comercial a produselor achiziţionate de pe site este strict interzisă, cu excepţia cazului în care aceasta este aprobată expres, în scris, de către Axelen, care va aprecia în mod rezonabil utilitatea şi oportunitatea unei astfel de aprobări. Dacă această prevedere va fi încălcată, Axelen își rezervă dreptul de a-și solicita drepturile, cu precădere pretinderea despăgubirilor şi repararea prejudiciilor cauzate prin acţiuni care contravin prezentului Document.



14. LEGISLAȚIE APLICABILĂ și JURISDICȚIE
 

  • Acești Termeni și Condiții și utilizarea site-ului https://www.axelen.ro/ sunt guvernate de legile aflate în vigoare din România. În caz de apariţie a oricărui litigiu referitor la raportul contractual sau rezultat din sau în legătură cu încheierea, interpretarea, executarea ori încetarea acestuia, acesta va fi soluţionat fie prin cereri adresate instanţelor judecătoreşti competente material din Municipiul Cluj-Napoca, fie prin arbitrajul Curţii de Arbitraj de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie Cluj, conform procedurii acesteia şi de către un singur arbitru. Hotărârea este definitivă pentru părţi. Oricărei părţi îi este recunoscută posibilitatea alegerii uneia dintre cele două modalităţi de soluţionare a litigiilor.
  • În ceea ce priveşte platforma SOL (de soluţionare online a litigiilor), prezentă în interfaţa site-ului axelen.ro sau formularea unei plângeri adresate ANPC, vă informăm că aceste două modalităţi de soluţionare amiabilă a diferendelor apărute sunt adresate exclusiv consumatorilor.


Acest document a fost actualizat la data de 09.02.2022.

 





Incercam sa va reconectam la Server...






Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.





Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.

Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙